Gent 02/11/2021

Gaultier obre un servei de lloguer de les seves peces icòniques

Es podrà accedir a dissenys tan coneguts com les cotilles que portava Madonna a la gira 'Express yourself'

ARA
1 min
Madonna amb el mític corsé metàl·lic de Gaultier

Jean Paul Gaultier va anunciar la seva retirada de les passarel·les el gener del 2020, però això no vol dir que la casa francesa de moda estigui morta, sinó tot el contrari. La firma francesa, propietat del grup Puig, ha iniciat una nova etapa amb una nova plataforma online i un servei de lloguer que permetrà a les clientes lluir algunes de les peces més icòniques del dissenyador francès dels anys 80 i 90, com les cotilles que duia Madonna a la gira d'Express yourself. Portar un Gaultier podria costar entre 150 euros, si és una bufanda, i 700 euros, si és un dels vestits-gàbia de la marca.

El nou servei de Gaultier posarà a l'abast de les clientes gairebé 50 peces dels milers de dissenys creats per l'enfant terrible de la moda. "L'arxiu de Jean Paul Gaultier és la nostra mina d'or", ha assegurat a Vogue Antoine Gagey, director general de la marca. "Volem tenir-ne cura, treure'n profit i compartir-lo amb els nostres fans", ha remarcat.

Sota la direcció de Gagey, la firma s'ha marcat com a objectiu seduir la Generació Z, que està immersa en un revival estilístic dels 90, apostant per noves estratègies que substitueixin la compra tradicional, com seria el lloguer. "La idea és renovar, sorprendre el client i donar-li l'oportunitat de portar diferents peces de Jean Paul Gaultier que no podria comprar perquè senzillament no existeixen, són mostres", explica el director general.

stats