Copa Amèrica: la firma catalana Lola Casademunt signa l'uniforme de l'equip americà

La col·lecció d'edició limitada estarà a les botigues a mitjans de juny

2 min
La presentació de l'equipació de l'equip de vel America Magic dissenyat per Lola Casademun

BarcelonaLa passió i l'ambició no sempre lliguen bé, però quan la relació funciona, és una història memorable. En la carrera de la firma catalana Lola Casademunt per donar difusió al projecte estilístic ha trobat un company immillorable: l'equip de vela American Magic. De cara a la competició esportiva que tindrà lloc des de finals d'agost fins a l'octubre al port de Barcelona, la casa de moda serà l'encarregada de dissenyar el vestuari per als i les regatistes de la 37a Copa Amèrica. A més de la col·laboració estilística amb l'equip americà, la marca de Cardedeu també serà la patrocinadora de l'equip femení de l'American Magic.

"Som una empresa de dones i per a les dones", ha afirmat Maite Casademunt a la presentació que ha tingut lloc a la base de l'equip americà al port de Barcelona. Aquest compromís per reivindicar la posició de les dones en tots els àmbits de la vida no és nou en la firma catalana. Després de 40 anys de trajectòria i de vestir dones de totes les edats i cossos, ara la firma s'enfronta al repte de traslladar els seus dissenys a roba esportiva resistent a les adversitats del mar. Unes peces que, a més, han de ser còmodes especialment per a les regatistes. "Estem molt contents i orgullosos de poder ser pioners en aquesta col·laboració femenina", ha reiterat Casademunt.

Presentació de la col·lecció de Lola Casademunt per a la Copa Amèrica

Aquesta vegada l'essència de Lola Casademunt es fusionarà amb els tocs mariners que han inspirat la col·lecció. Les ratlles verticals en blau marí i el blanc d'inspiració Chanel seran el leitmotiv de les peces que lluiran tant les regatistes com els regatistes de l'American Magic. Aquesta col·lecció limitada estarà disponible a les botigues de Lola Casademunt des de mitjans de juny fins a l'octubre. La roba, que destaca per l'elegant teixit tècnic i esportiu, està dissenyada perquè pugui ser duta en el dia a dia i és un símbol de la fita barcelonina de ser l'amfitriona del 37è torneig de la Copa Amèrica. Per aquest motiu, totes les peces de la col·lecció portaran una etiqueta d'edició limitada per recordar l'efemèride esportiva.

"Aquest és el meu American Dream", ha assegurat Maite Casademunt, ja que l'acord també servirà per impulsar el procés d'expansió empresarial que està vivint la firma. "Per què no aprofitar l'aparador de l'America's Cup per al llançament definitiu de Lola Casademunt?", ha estat la pregunta retòrica que ha posat damunt la taula el secretari d’Empresa i Competitivitat del departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Albert Castellanos, que ha posat d'exemple el cas d'èxit de Lola Casademunt per subratllar l'oportunitat que suposa la Copa Amèrica per a Barcelona i les empreses de Catalunya.

stats