ARA Balears
Mèdia 14/05/2013

Carles Capdevila: "L'ARA Balears serà molt crític, però també serà constructiu"

El director de l'ARA, Carles Capdevila, ha fet aquest dimarts a Palma una conferència sobre educació en què també s'ha presentat el nou diari balear

Ara
2 min

PalmaEl director de l'ARA, Carles Capdevila, ha dit aquest dimarts a la tarda a Palma que el nou ARA Balears, que arribarà al carrer el dia 23, durà "un missatge d'optimisme". "Serem molt crítics però també serem constructius", ha explicat a la conferència 'Educació i comunicació', en què també s'ha presentat el nou diari illenc. Capdevila ha fet un parlament ple de sentit de l'humor en què ha parlat dels reptes dels pares i dels educadors en la societat actual i ho ha relacionat amb el paper dels mitjans de comunicació.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

"Tenir fills et canvia la vida, però és que està bé que te la canviï, la gent ha de canviar", ha dit Capdevila, i ho ha relacionat amb la necessitat de "canviar la manera de fer les coses" i també els mitjans de comunicació. Ha fet una lloança de "l'esperit emprenedor" dels qui, en lloc de queixar-se i prou, decideixen prendre la iniciativa i fer coses. També ha parlat de les contradiccions que implica ser pare i educar.

L'acte l'ha presentat l'escriptor i columnista de l'ARA Sebastià Alzamora i també hi han parlat la directora de l'ARA Balears, Catalina Serra, i l'impulsor del projecte, Biel Huguet. Serra ha destacat que l'ARA Balears serà "un nou i vell diari", hereu de l'ARA però també del 'dBalears', que deixarà d'imprimir-se el dia 22. A la primera fila de l'acte, que s'ha fet a l'auditori de l'Obra Social de Sa Nostra, hi havia els directors del 'dBalears' i l''Última Hora', Miquel Serra i Pedro Comas.

Serra també ha explicat que el nou ARA Balears donarà veu a col·lectius i entitats a través d'una "tribuna oberta", una secció pensada perquè puguin donar a conèixer les seves inquietuds. Huguet, per la seva banda, ha destacat la pluralitat d'accionistes que hi ha al darrere de l'empresa del nou diari i l'eficiència amb què s'ha pensat el nou mitjà de comunicació. "Ha de ser un projecte col·lectiu", ha dit, "amb un pes important de la responsabilitat social corporativa".

stats