Mèdia 24/11/2015

El 'prime time' de TV3 bat rècords

El 'Crackòvia' posterior al Madrid-Barça va tenir 565.000 espectadors, i 'Merlí' es va enfilar fins als 610.000

Ara
2 min
'Merlí' va superar els 600.000 espectadors / CCMA

BarcelonaEls dos programes de 'prime time' de TV3 van batre aquest dilluns el seu rècord de la temporada. Dos dies després de la victòria del Barça per 0 a 4 al camp del Reial Madrid, el 'Crackòvia' va aconseguir el millor registre des de l'octubre de l'any passat, amb 565.000 espectadors i un 16,5% de quota de pantalla.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Tot seguit, 'Merlí' va arribar als 610.000 seguidors, amb un 'share' del 20,5%, de manera que va superar per primera vegada la barrera dels 600.000 espectadors. La sèrie protagonitzada per Francesc Orella, que va ser la segona emissió més vista del dia –per darrere del 'Telenotícies vespre', que va arribar als 627.000 seguidors, també amb un 20,5%–, acumula ja quatre setmanes seguides millorant els registres, després d'haver marcat el seu mínim el 26 d'octubre, quan es va quedar amb 459.000 persones i un 15,2%.

Curiosament, la millora de les xifres de TV3 no va impedir que també obtingués un gran resultat 'El hormiguero', que amb la visita de Jorge Lorenzo va fer la segona millor dada de la temporada a Catalunya: 506.000 espectadors i un 17,4%. Al conjunt d'Espanya, el programa que presenta Pablo Motos va reunir 3.880.000 persones i va aconseguir un 'share' del 18,9%, la qual cosa representa el segon millor registre històric, superat només pel que va aconseguir la setmana passada amb la visita de Bertín Osborne.

Aquests van ser els cinc programes més vistos del dia a Catalunya:

  1. 'Telenotícies vespre' (TV3+3/24): 627.000 / 20,5%
  2. 'Merlí' (TV3): 610.000 / 20,5%
  3. 'Crackòvia' (TV3): 565.000 / 16,5%
  4. 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 564.000 / 28,7%
  5. 'El hormiguero' (Antena 3): 506.000 / 14,9%
stats