Mèdia10/02/2012

Catalunya Ràdio perd quota i ja només copa el 14,5% dels anuncis

El comitè d'empresa presenta un informe per defensar que es mantingui la publicitat a l'emissora

àlex Gutiérrez M.

BarcelonaCatalunya Ràdio ha perdut en set anys set punts de presència al mercat públicitari i ja només copa el 14,5%. Aquesta pèrdua progressiva de quota en el mercat publicitari és el principal argument que esgrimeix el comitè d'empresa de Catalunya Ràdio per intentar in extremis que l'emissora mantingui els anuncis com a via de finançament. Si no hi ha cap canvi d'última hora, el ple del Parlament aprovarà una esmena del PP, acceptada per CiU, segons la qual "la reducció progressiva de publicitat [a Catalunya Ràdio] ha de tendir a la desaparició".

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El 2011, el grup d'emissores de la Generalitat va recaptar 7,7 milions d'euros mentre que la principal emissora privada, RAC1, té uns ingressos publicitaris superiors als 13 milions.

Cargando
No hay anuncios

Podeu llegir l'article complet a l'ARA PREMIUM.