L'entrevista a Inés Arrimadas punxa a TV3

La van seguir 178.000 persones (6,9% de 'share') i no va entrar al rànquing dels 20 programes més vistos

Ara
12/11/2018

BarcelonaL'entrevista institucional d'ahir a Inés Arrimadas va tenir tenir un seguiment baix a TV3. S'hi van enganxar 178.000 persones (un 6,7% de 'share') i no va entrar al rànquing dels 20 programes més vistos.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Les dades queden lluny de les registrades per altres líders polítics de Catalunya entrevistats a TV3. Així, l'última entrevista a Carles Puigdemont va acaronar la xifra simbòlica del milió d'espectadors: 991.000 catalans la van seguir a TV3, la qual cosa va representar una quota de pantalla del 30,5%. Va ser la intervenció més exitosa de Puigdemont en termes d'audiència, ja que va superar els 768.000 espectadors aconseguits el gener del 2016 a TV3 o els 554.000 del setembre d'aquell mateix any. L'entrevista a Arrimadas també va quedar per sota dels 537.000 catalans que van connectar-se a l'entrevista conjunta a Puigdemont i Junqueras del juny del 2017.

Cargando
No hay anuncios

En una intervenció a RAC1, el director de TV3, Vicent Sanchis ha explicat que quan hi ha dirigents del PP o Cs al 'prime time' de l'horari nocturn, no funcionen. També ha lamentat que l'entrevista amb l'Arrimadas, que va fer ell mateix, no havia estat una "bona entrevista". "No en vaig quedar content", ha reconegut.

Cargando
No hay anuncios

El programa més seguit diumenge a la nit va ser 'Salvados', amb 348.000 espectadors i un 12,9% de 'share', a falta en aquest cas de les dades de Barlovento, que inclouen els convidats a casa que també han vist el programa.