La meitat dels espectadors espanyols van veure Isabel Pantoja saltant de l'helicòpter de 'Supervivientes'

El moment més esperat de l'estrena del 'reality' de Telecinco va tenir 4,8 milions de seguidors

Telecinco havia promès per a aquest dijous un gran moment televisiu: Isabel Pantoja saltant de l'helicòpter per convertir-se en concursant de la nova edició de 'Supervivientes'. I l'audiència hi va respondre amb una xifra d'escàndol:  4.796.000 espectadors i un 46,7% de quota de pantalla a Espanya a les 0.38, el minut exacte en què es va produir l'esperada imatge, que va arribar quan ja feia dues hores i mitja que havia començat el programa. El minut d'or del dia (és a dir, el moment en què més persones miraven una mateixa cadena) es va produir una estona abans, a les 0.20, una hora especialment tardana, amb 5.391.000 persones pendents de Telecinco, que va assolir un 45,1% de 'share'. 

De mitjana, el 'reality show' va tenir a Espanya 4.164.000 espectadors i un 36,5% de quota entre les 23 h i les 2.50 h, quan es va acabar, però l'hora prèvia, que computa per separat, va arribar a 4.363.000 seguidors, amb un 24%. Aquestes van ser les dues emissions més vistes del dia a l'Estat. Es tracta, a més, de la millor estrena de la història del programa, que ja va per la divuitena edició, i d'una de les xifres més altes que ha obtingut mai, superada només per algunes finals. 

L'audiència més baixa, a Catalunya

Ara bé, l'interès que va despertar 'Supervivientes' va ser molt desigual en funció de la zona. Andalusia va ser la comunitat en què va aconseguir una quota més elevada, amb un 45,4% dels espectadors pendents del 'reality'. A l'extrem oposat s'hi situa Catalunya, on el programa es va quedar amb un 27,2% i 415.000. Es tracta, també, d'unes xifres molt elevades, però insuficients per liderar el dia: l'espai més vist d'aquest dijous a Catalunya va ser el 'Polònia', que va aconseguir el tercer millor resultat de l'any, amb 676.000 seguidors i un 23,3%, clarament per sobre de l'hora prèvia de 'Supervivientes', que es va quedar amb 535.000 espectadors i un 18,7%. 

Durant la segona part de la nit, el 'reality' sí que es va imposar, tot i que la seva mitjana d'espectadors va ser una mica inferior a la de 'Persona infiltrada', que s'estrenava a TV3. Així, el programa de Telecinco va reunir de mitjana 415.000 persones i va arribar al 27,2%, mentre que el nou concurs de TV3, amb 422.000 seguidors, obtenia un 16,9%. 

Més continguts de