Festival de sèries

El Serielizados Fest homenatjarà 'Porca Misèria'

'Porca misèria'
1 min

El Serielizados Fest, que es farà del 14 al 23 d'octubre a Barcelona, homenatjarà Porca Misèria amb motiu del vintè aniversari. Joel Joan, creador i protagonista de la ficció, i la resta del repartiment –Anna Sahun, Roger Coma i Mercè Martínez– participaran en un col·loqui amb Agnès Marquès.

A més, per primera vegada enguany el festival tindrà una secció oficial estatal en què competiran sèries de tot l'estat espanyol. Entre els títols anunciats hi ha Yo, adicto (Disney+), que inaugurarà la competició, Delta (3Cat), Celeste (Movistar+) i Dieciocho (RTVE Play).

El festival també estrenarà la sèrie documental de Mònica Terribas El minuto heroico: Yo también dejé el Opus Dei, sobre diferents dones que van formar part de l'Opus Dei.

stats