PSOE

Lambán revela que pateix esclerosi múltiple des del 2010

El president de l’Aragó, Javier Lambán, en una imatge recent.
1 min

L'expresident de l'Aragó i líder del PSOE aragonès, Javier Lambán, revela en el seu llibre de memòries, Una emoció política, que pateix esclerosi múltiple des del 2010. A Heraldo de Aragón explica que va tenir alguns brots al principi però que ara rep un tractament "absolutament eficaç".

El líder socialista descriu a les memòries, que es presenten el 18 d'abril, altres problemes de salut: des del diagnòstic el 2003 de diabetis fins a la detecció el 2021 d'un càncer de còlon i, dos anys i mig després, un altre al fetge.

Sobre les discrepàncies amb Pedro Sánchez, assegura que no tenen a veure amb una animadversió personal, sinó a la manera d'entendre els pactes, que han "desdibuixat" el PSOE com a "garant de la igualtat a Espanya".

stats