El PP torna a citar Ábalos a la comissió del cas Koldo del Senat el 8 de gener
1 min
José Luis Ábalos haurà de tornar al Senat per donar explicacions pel cas Koldo després que el PP hagi fet ús de la seva majoria absoluta per citar de nou l'exministre de Transports i exsecretari d'Organització del PSOE a la comissió d'investigació que està en marxa des de fa gairebé dos anys.
"No és un actor secundari, és l'home per a tot de Sánchez", ha defensat la portaveu del PP al Senat, Alicia García. I li ha fet un prec: "Té la clau de la caixa forta dels secrets del sanchisme i volem que l'obri de bat a bat".
Ábalos és a la presó de Soto del Real des de fa un mes i ara Institucions Penitenciàries i el Suprem hauran d'analitzar la petició del Senat. De moment, el PP no anticipa quin serà el format de la compareixença.