Les casernes de Sant Andreu

Intervenció dels bombers a les antigues casernes de Sant Andreu a causa del vent

Els bombers, durant la seva intervenció a les antigues casernes de Sant Andreu per retirar una persiana que estava a punt de caure a causa del vent.
1 min

Els bombers han hagut d'intervenir aquest dijous a les antigues casernes de Sant Andreu de Barcelona a causa del vent. En concret, han retirat dues persianes que estaven a punt de caure des d'un dels blocs de pisos que continua dret i que va quedar abandonat fa tres anys.

El Consorci de la Zona Franca, que és una empresa pública de l'Estat, és propietari dels antics terrenys de les casernes i responsable de l'edifici abandonat, que té 113 habitatges. Segons el planejament urbanístic, el bloc de pisos ha d'anar a terra, però de moment no ha estat enderrocat perquè dues parelles i una mare amb tres filles hi viuen il·legalment.

stats