Violència masclista

El Tribunal de Comptes fiscalitzarà els contractes de les polseres telemàtiques per a maltractadors

01. El Manuel ensenyant  la polsera telemàtica  que porta  al turmell i que es pot cobrir fàcilment. 
 02. A casa  el Manuel té un aparell amb alcoholímetre com el que es veu a la imatge, que porta una pantalla que grava qui bufa.
1 min

El Tribunal de Comptes fiscalitzarà la contractació i el control del servei integral de les polseres telemàtiques que es col·loquen als investigats i condemnats per violència masclista que compleixen ordres d'allunyament.

En la seva última memòria anual, la Fiscalia va alertar que un error al sistema havia provocat "gran quantitat" d'absolucions a agressors perquè havia fet impossible demostrar que havien incomplert l'ordre d'allunyament. Ara el Tribunal de Comptes ha explicat que analitzarà el funcionament del sistema de control telemàtic i la gestió que se'n fa per comprovar l'ús de recursos públics i que es compleix la normativa.

stats