Successos
Cap de setmana tràgic a les carreteres catalanes: dos morts en un xoc frontal a la C-37 eleven a sis les víctimes mortals
1 min
Un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta, en què s’ha vist implicat un tercer vehicle, aquest diumenge a la C-37 al seu pas per Castellfollit del Boix (Bages) ha causat dos morts i ha deixar dos ferits crítics. Les causes encara s’investiguen.
Trànsit ha informat que l’avís del sinistre s'ha rebut a les 13 h a l’eix Diagonal, que connecta Manresa i Igualada. Els dos ferits crítics han estat evacuats en helicòpter als hospitals de Bellvitge i Vall d'Hebron i quatre persones més han hagut de ser ateses pels serveis d’emergències.
Enguany s’han produït 67 morts en accidents de trànsit a Catalunya. De fet, aquest cap de setmana ha estat tràgic: hi ha hagut sis víctimes mortals.