Quin va ser el teu primer iogurt?: La xarxa s'omple de rèpliques del viral dels petons

Enuig en descobrir que el viral del primer petó era, en realitat, un anunci enregistrat per Wren, una firma de roba dels EUA

Ara
1 min

BarcelonaHa estat un dels èxits viral més ràpids i contagiosos dels últims temps, amb set milions de visites diàries. El vídeo del primer petó entre desconeguts ha estat compartit fins a la sacietat i ha aconseguit milions de visites. Però el vídeo era, en realitat, el que es coneix com a 'fashion film', una pel·lícula promocional de Wren, una firma de moda dels Estats Units.

Els 'fashion films' van començar com una manera alternativa de fer publicitat en el món de la moda. S'han sofisticat tant, que als Estats Units fins i tot es fan festivals en què es presenten els últims projectes. Sens dubte, un dels més famosos del gènere és 'First Kiss', creat per la directora artística de Wren amb la intenció de participar en la setmana de la moda de la revista 'Style'. Per sorpresa de la directora d'art, Melissa Cooker, el que va néixer com una iniciativa publicitària puntual s'ha convertit en un fenomen a les xarxes.

Un fenomen que, en ser detectat com el que és, un anunci, ha contrariat molts usuaris, i n'ha excitat d'altres, que ja han començat a replicar el 'First Kiss' amb tota mena de vídeos satírics, que denuncien que el vídeo és "fals". Entre les rèpliques, n'hi ha fins i tot d'altres empreses, com la marca anglesa de iogurts 'Snog', en què diferents "desconeguts" es prenen el seu primer 'Snog'.

stats