Publicitat
Publicitat

SERVEIS

Els beneficis de Telefónica cauen fins a un 69%

Telefónica ha obtingut un 69,1% menys de beneficis que l'any anterior i ha guanyat 2.733 milions d'euros durant els nou primers mesos del 2011. Aquesta pèrdua és deguda a la revalorització que va registrar l'any passat la filial brasilera Vivo, després de comprar-li el 30% a Portugal Telecom, que va fer créixer un 65,6% el resultat de la companyia de telecomunicacions. Alhora, una altra de les causes de la seva considerable pèrdua de beneficis és l'expedient de regulació temporal que enguany s'ha dut a terme. L'ERO ha fet que les despeses de personal hagin pujat un 49,5%, i conseqüentment, els guanys totals hagin patit una caiguda del 10%.

A més, durant els nou primers mesos del 2011, els ingressos del grup han estat de 46.672 milions, i per tant han crescut un 5,4%. Les inversions han disminuït un 8,5% menys que el 2010 i s'hi inclou el cost de l'espectre obtingut a l'Estat, al Brasil i a Costa Rica. D'aquesta manera, a finals de setembre, Telefónica tenia 299,7 milions de clients, un 6% més que fa un any i amb 285.063 treballadors.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT