Publicitat
Publicitat

AUDIÈNCIES

L'estat de les publicacions a Catalunya

'Time Out Barcelona' pràcticament duplica el número de lectors en un any

La segona onada del baròmetre de la comunicació atorga 42.000 lectors setmanals a 'Time Out Barcelona'. La revista d'història 'Sàpiens' es manté com a la quarta publicació mensual més llegida a Catalunya amb 151.000 lectors


Time Out Barcelona ha aconseguit una mitjana de 42.000 lectors mensuals, segons recull el resum de la segona onada del baròmetre que elabora la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura. En el període comprès entre l'abril del 2010 i el maig del 2011 la revista d'oci i cultura de Barcelona ha augmentat 6.000 lectors respecte la primera onada del baròmetre, que recollia les dades de l'abril del 2010 al març del 2011, i gairebé ha doblat els resultats del mateix període del 2010, quan tenia una mitjana de 25.000 lectors setmanals.

Les revistes del cor copen els primers llocs de les publicacions setmanals amb més lectors. Pronto és, amb 569.000 lectors setmanals, la revista més llegida de Catalunya, seguida per Hola (463.000 lectors) i Lecturas (314.000 lectors)

El baròmetre també ofereix dades sobre les audiències de les publicacions mensuals, encapçalades per la revista Muy Interesante, que ha aconseguit una mitjana de 381.000 lectors cada mes. La revista d'investigació històrica Sàpiens se situa en la quarta posició en el rànquing de mensuals més llegits amb una mijtana de 156.000 lectors, mentre que la publicació de turisme Descobrir Catalunya ha atret 69.000 lectors. La revista Cuina ha estat consultada per 62.000 lectors durant aquest període.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT