Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM?' i 'Tú sí que vales' es reparteixen el 'prime time'

L'espai de zàping va arribar als 742.000 espectadors, i el concurs de talents va tenir-ne 430.000

L' APM? va ser dimarts l'emissió més vista a Catalunya, amb 742.000 espectadors i un 22,3% de quota de pantalla. El programa no va tenir rival durant la seva franja, però TV3 va perdre el lideratge a partir de les 22.30, quan l'espai de zàping va deixar lloc a la pel·lícula Jo sóc la Juani. El film de Bigas Luna va reunir 374.000 persones, i va quedar per sota de la proposta de Telecinco, que va arribar fins als 430.000 espectadors amb el concurs Tú sí que vales. L'espai va tenir una quota mitjana del 17,7%, però va arribar a una punta de gairebé el 37% al voltant de la 1.15 h, just abans d'acabar.

Com és habitual, entre els programes més vistos del dia s'hi van situar també els telenotícies de TV3 (segon i tercer del rànquing) i La Riera (quarta). Al conjunt del dia, TV3 va ser la cadena més vista, amb una quota mitjana del 15,6%, gairebé dos punts més que Telecinco, que es va quedar amb un 13,7% i va ser segona. El tercer lloc el va ocupar Antena 3, amb un 10,1% de share.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT