Publicitat
Publicitat

Audiències

Dels 40 programes més vistos, 20 són del canal públic

TV3 puja al febrer i manté el lideratge, però es redueix lleugerament la distància amb Telecinco

La cadena catalana ha tancat el mes amb un share mitjà del 14,5%, i la privada puja fins al 12,3%

TV3 ha tornat a ser la cadena més vista a Catalunya durant el  febrer, i ja suma sis mesos consecutius al davant de la llista. La cadena pública ha acabat el mes amb una quota de pantalla mitjana del 14,5%, tres dècimes més de les que havia obtingut durant el gener. Tot i així, Telecinco ha retallat lleugerament la distància amb la cadena pública catalana, que ara és de 2,2 punts, pels 2,5 de fa un mes. La cadena de Mediaset tanca el segon mes de l'any amb un share mitjà del 12,3%, mig punt per sobre de la dada que va obtenir al gener.

A la tercera posició, La 1 perd pistonada i es queda amb l'11,1% dels espectadors catalans, mentre que Antena 3 també cau unes dècimes, fins al 9,6%. Tot i patir un lleuger descens d'audiència, La Sexta, amb el 6,4% manté el cinquè lloc del rànquing de canals més vistos per davant de Cuatro, que guanya dues dècimes però es queda amb un 5,9% de share.

Amb un 2,9% de quota, Neox iguala l'audiència de 8TV i es consolida com la cadena temàtica més vista a Catalunya, per davant de la infantil Clan, que obté una quota del 2,6%. La 2 queda per una mica per darrere, amb el 2,3% del share, mentre que el 33, en el seu primer mes sense esports, cau fins a l'1,3%, cinc dècimes menys que al gener. En canvi, Esport3 que ha assumit els continguts esportius que fins ara emetia el 33, tanca el seu primer mes d'emissions regulars com a líder de les cadenes esportives, amb un 0,7% de l'audiència.

Pel que fa als programes més vistos durant el febrer, en primer lloc hi ha el partit de Champions entre l'Arsenal i el Barça, que va donar a TV3 1.785.000 espectadors i un 51,7% de quota. Un cop més, el futbol copa les primeres posicions del rànquing: dels sis espais més seguits, cinc van ser transmissions d'aquest esport. L'únic que no ho és, el quart, també hi té relació, ja que es tracta del Crackòvia d'ahir.

Entre els 40 programes amb més espectadors durant el febrer, 20 són de TV3, que a més aconsegueix col·locar-ne 12 entre les 15 primeres posicions. La 1, amb set, és la segona cadena que ha aconseguit situar més programes en aquesta llista, seguida de La Sexta i Telecinco, amb quatre. Tres més són d'Antena 3, i dos de Cuatro.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT