Publicitat
Publicitat

Tovallons negres

Ai, quin gustet...

José Mourinho ha rodat l'anunci de les màquines d'afaitar Braun. Pel que he vist al making off , ho ha fet vestit de negre, com el gran Gila quan anunciava les Filomátic, però sense dir la frase " ¡Y da un gustirrinín...! " Al contrari. En aquest anunci, l'home que entrena i també atia el Reial Madrid fa cara sexi i mirada d'eternitat. A més a més, com que la llum de l'anunci és molt fosca i ell va vestit amb el color de Darth Vader, no se li nota aquesta panxa incipient i preocupant, però sempre carismàtica, que mostra últimament quan s'aixeca per protestar la tradicional expulsió d'algun dels seus soldats. Una panxa que m'amoïna. Em fa pensar que quan es queda sol a l'hotel, després de les abraçades i els petons de Florentino Pérez, obre el moble bar i degluteix els Toblerone.

Algú pot pensar que fer-li anunciar això a aquest home és un suïcidi. D'entrada, afavoreix acudits fàcils, als quals són tan aficionats els diaris esportius. Imaginem -Déu no ho vulgui- que l'equip blanc perd el proper partit (per culpa de la maledicència arbitral). El titular "Demà m'afaitaràs" te'l fas a sobre. I algú pot dir, a més a més, que si bé els seguidors del Madrid potser compren les màquines, en canvi, els seguidors del Barcelona segur que no. Però jo diria que no és cert. Contractar l'entrenador portuguès és un negoci rodó. I no perquè representi, com destaquen els portaveus de l'empresa Braun, el "carisma, la passió i el rendiment". És un negoci rodó perquè, com dèiem, els seguidors del Madrid que valorin l'excusa com a sistema de vida se les compraran. I també se les compraran els seguidors del Barcelona. Qui més qui menys, un cop l'any, ha de participar a l'amic invisible. I en aquests casos, la solució sempre ha estat el regal friqui.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT