Publicitat
Publicitat

MITJANS PÚBLICS

Homs considera avui "impensable" treure els anuncis de Catalunya Ràdio

El portaveu del Govern, Francesc Homs, va matisar ahir la decisió de la ponència que redacta la nova llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) d'introduir al text la supressió progressiva de la publicitat de Catalunya Ràdio. En declaracions a Els matins de TV3, Homs va qualificar d'"impensable" que els mitjans de la CCMA deixin d'emetre anuncis en el context actual.

En el mateix sentit es van manifestar el comitè d'empresa i el comitè professional de l'emissora pública, que en un comunicat mostraven la seva "sorpresa" per l'aprovació d'aquesta esmena presentada pel PP. En la seva opinió, la supressió de la publicitat "qüestiona i posa en perill la viabilitat" de l'emissora, que ha patit, recorden, una retallada pressupostària del 36%. Els comitès recorden que la llei limita a un màxim de sis minuts per hora la quantitat de publicitat que les emissores públiques poden emetre, i demanen "seure amb els partits polítics" perquè disposin de tota la informació sobre la situació de Catalunya Ràdio "abans de prendre una decisió definitiva".

Tant el Col·legi de Periodistes de Catalunya com el Sindicat de Periodistes de Catalunya també han mostrat la seva oposició al fet que la ràdio pública hagi de deixar d'emetre publicitat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT