Publicitat
Publicitat

Twitter introduirà publicitat en el 'time line'

La novetat, que obligaria els usuaris a veure anuncis entre tuit i tuit, es podria introduir d'aquí a dos mesos, segons la web especialitzada Mashable

La companyia Twitter vol augmentar els seus ingressors per publicitat i vol fer-ho amb anuncis col·locats en un lloc on els usuaris no podran evitar veure'ls: el 'time line', l'espai central i més important, on es publiquen els missatges o tuits dels usuaris que seguim.

La notícia no és oficial, però representants de la firma californiana n'han parlat en una trobada d'experts en internet a Canes. Segons la web especialitzada Mashable, la mesura està gairebé a punt i es podria implantar d'aquí a uns dos mesos. L'objectiu és anar molt més enllà dels tímids 'trending topics' promoguts, que només es miren voluntàriament. I augmentar molt els ingressos per publicitat.

Els usuaris d'aquesta xarxa, la popularitat de la qual s'ha disparat en els darrers dos anys, ja comenten la notícia.

Més continguts de