Especials 25/05/2022

CaixaBank, primera entitat certificada per AENOR com a organització compromesa amb les persones grans

AENOR identifica com a punts forts l’atenció prioritària a les oficines, l’alta implicació dels empleats amb aquests clients i la formació de gestors especialistes, entre altres

2 min
Juan Alcaraz, director general de CaixaBank, i Rafael García Meiro, CEO d’AENOR

CaixaBank s’ha convertit en la primera entitat certificada per AENOR com a organització compromesa amb les persones grans gràcies a la seva proposta especialitzada i ajustada a les necessitats del col·lectiu sènior. 

El procés d’auditoria dut a terme per AENOR, l’entitat líder en certificació a Espanya que identifica i ajuda a corregir les bretxes de competitivitat de les empreses, sectors i del teixit econòmic, ha identificat diversos punts forts de la proposta de valor oferta per l’entitat al col·lectiu sènior i destaca aspectes com la quantitat dels compromisos de l’entitat amb els clients que tenen més de de 65 anys; l’avalada trajectòria en l’atenció especialitzada a les persones grans, amb una oferta específica i diferencial de productes i serveis i canals de relació adaptats a les seves necessitats, i l’aplicació de protocols que garanteixen una atenció prioritària als sènior i altres col·lectius vulnerables a les oficines de CaixaBank.

Treball de recerca

AENOR també valora el disseny d’una formació completa i especialitzada per als gestors especialistes de l’entitat en el servei a la gent gran, dedicats a oferir un acompanyament basat en la proximitat, la confiança i el contacte de qualitat. Amb una proposta de valor iniciada l’any 2019, CaixaBank va ser el primer banc d’Espanya a especialitzar un equip dedicat a atendre el col·lectiu sènior. Igualment, per a l’entitat certificadora resulta summament important el treball de recerca que CaixaBank realitza per conèixer les necessitats i inquietuds dels clients grans i desenvolupar així productes i serveis adaptats a ells. Finalment, l’alta implicació dels empleats de l’entitat amb aquest col·lectiu també ha estat un punt valorat positivament per AENOR.

Per a Juan Alcaraz, director general de CaixaBank, “aquesta certificació suposa un reconeixement de primer nivell per al nostre model de relació amb els clients sènior, el més complet del sector financer a Espanya i totalment diferencial, i el nostre compromís d’atenció personalitzada a les persones grans. L’aval de AENOR és un gran incentiu en la consolidació de les iniciatives de reforç al col·lectiu que ja estan posades en marxa en tota la xarxa comercial de CaixaBank i també en el desplegament de la resta del procés”. Alcaraz ha afegit: “Estem convençuts que els clients sèniors troben en CaixaBank el suport i el servei excel·lent esperat, al qual tota l’entitat es troba absolutament abocada”.

Per la seva banda, Rafael García Meiro, CEO d’AENOR, ha afirmat que “segons l’INE l’any 2035 les persones de més de 65 anys suposaran el 26,5% de la població espanyola. Cada vegada més organitzacions estan adaptant o creant serveis pensant en les nostres persones grans, i és essencial la confiança a l’hora de triar. CaixaBank expressa clarament el seu compromís amb les persones grans i la seva vocació d’avantguarda al ser la primera entitat que obté la certificació d’AENOR Compromís amb les Persones Grans. És un referencial aplicable a tots els sectors i tipus d’empresa, amb el qual responem al nostre paper de donar suport a l’abordatge de grans reptes mitjançant la creació de confiança sobre el compliment de bones pràctiques”.

stats