L'Agència Catalana de Turisme també aposta pels castells per promoure Catalunya

La nova campanya turística fa servir cinc espots del director Cesc Gay per animar els turistes a visitar diversos entorns

Descobrir els secrets del vi del Bages, gaudir del somriure dels teus fills en un dia de platja, l'essència de la pesca a alta mar i la gran aventura dels Pirineus són els quatre temes que, juntament amb la passió castellera, centren la nova campanya turística "Catalunya és casa teva", basada en cinc espots dirigits pel reconegut director català Cesc Gay.

Per mitjà de cinc anuncis publicitaris, l'Agència Catalana de Turisme pretén donar a conèixer diversos models de destinació turística. Als tòpics d'"A la platja o a la muntanya?" s'hi afegeixen l'enoturisme i el fet casteller com a noves crides per als visitants.

A l'espot 'La pinya', els Castellers de Vilafranca representen la cultura castellera però també la gastronòmica. En poc més d'un minut, el director Cesc Gay explica l'experiència d'una jove parella de turistes que coneix la colla castellera, comparteix un assaig i una actuació amb ells i gaudeix d'una calçotada al pati de Cal Figarot.

Castells i calçots

No hi falta l'oferta gastronòmica, ja que la web que complementa la nova campanya anima també a "menjar fort com un casteller". Proposa un esmorzar de "seques amb cansalada, all i julivert i tanta carn a la brasa com es pugui" i promociona també el col·lectiu Vilafranca ve de Gust, format pels restaurants amb denominació d'origen Penedès. El Vinseum o la ruta de les catànies són dos components més en aquest apartat, que acaba explicant que "les bones jornades castelleres es tanquen al voltant d'una taula amb una calçotada".

Com a exemples per poder viure l'experiència del fet casteller, el mateix espai web comparteix els enllaços a les pàgines web dels Castellers de Vilafranca, els Minyons de Terrassa, els Capgrossos de Mataró, els Castellers de Barcelona, els Castellers de Sabadell, els Castellers de Badalona i els Nens del Vendrell.

Més continguts de