El Centre comercial Espai Gironès celebra 11 anys amb un 99,1% dels establiments en funcionament i un increment de visitants i de vendes
Les activitats organitzades amb motiu de l'aniversari es clouran aquest dissabte
SaltEl centre comercial Espai Gironès compleix 11 anys amb el 99,1% dels establiments en funcionament i amb xifres a l'alça pel que fa al volum de vendes i nombre de visitants. De gener a abril del 2016 s’han comptabilitzat uns 2.720.000 visitants, que hi han gastat una mitjana de 10,80 euros. Aquestes xifres representen un increment d'un 1,7% en el nombre de visitants, i d'un 2,9% en volum de vendes respecte al mateix període de l’any passat. El gerent del centre comercial, Pau Jordà, explica que tot i que hi va haver cert impacte per la crisi, actualment s’ha estabilitzat la situació. “Tenim un públic molt familiar, i quant a la procedència, ens ve gent d’arreu de les comarques gironines, però també de França, de la Catalunya Central, gent de la província de Barcelona, del Maresme, de Sant Celoni, entre altres zones.”
Jordà comenta que la combinació de botigues que presenta el centre també acaba marcant quin tipus de públic atreu. En aquest sentit, es procura complementar l’oferta del centre amb el públic que es vol atraure. Des de l’any passat s’està duent a terme un procés de renovació i adaptació que forma part d’una de les fites més importants del centre comercial. L’ampliació del restaurant König, la instal·lació d’un establiment Desigual de 250 metres quadrats o l’obertura d’un quiosc Nespresso des del dilluns passat són algunes de les propostes que fan de l'Espai Gironès el centre comercial de referència a les comarques gironines.
Amb motiu de l'11è aniversari de l'Espai Gironès s'han organitzat diverses activitats, que es clouran demà i que han consistit en tres setmanes monogràfiques que s’han dedicat a la música, la moda i la gastronomia. Durant la setmana dedicada a la música es va instal·lar un piano virtual al centre comercial i es va convocar un concurs musical. El finalista, el grup Camino, tindrà la possibilitat de gravar amb l’estudi Music Lan d’Avinyonet. La setmana dedicada a la moda es va organitzar l’Street Marketing, una activitat que va omplir els carrers de les localitats de Figueres, Olot, Platja d’Aro i Girona ciutat, en què es van escollir tres guanyadors per a la imatge de campanya de roba d’octubre. Un concurs de pastissos, una campanya de recollida de llibres per al CRAE de Salt, de roba per a Càritas o de productes per al Banc dels Aliments són altres de les activitats que s'han celebrat per commemorar l'aniversari de l'Espai Gironès.