Woody Allen vol tornar a dirigir Trump en una pel·lícula: "Podria fer meravelles"
El cineasta nord-americà afirma que l'actual president nord-americà té molt de talent com a actor
BarcelonaA Woody Allen li agrada Donald Trump, com a actor. El cineasta nord-americà ja va comptar amb Trump a la pel·lícula Celebrity (1998) i ha afirmat que li agradaria tornar-lo a dirigir: "Si em deixés, crec que podria fer meravelles", ha assegurat. Allen, que té 89 anys, ho ha explicat al pòdcast Club Random, del còmic i presentador Bill Maher. A Trump li deu haver fet gràcia, perquè ha compartit la notícia a la seva xarxa social, Truth Social.
Allen ha assegurat que va ser un plaer treballar amb Trump, que aleshores era un magnat dels negocis. "És molt bon actor", ha dit. No és l'únic elogi que li ha fet. "Trump va ser molt educat i ho va encertar de ple", ha afirmat. Segons Allen, ho feia tot "molt bé" i té "talent per al món de l'espectacle". Així i tot, el cineasta ha volgut aclarir que en les eleccions del novembre passat ell va votar la candidata nord-americana Kamala Harris. De fet, ha precisat que està en desacord amb Trump en el "99%" dels temes, però ha insistit en la seva admiració pel seu talent interpretatiu. Entre altres qualitats, ha dit que és "convincent" i "carismàtic".
Per al cineasta és un misteri que Trump s'hagi volgut dedicar a la política: "Només són maldecaps, decisions crítiques i agonia". Allen no entén que un home amb qui solia coincidir als partits dels Knicks i a qui li agradava jugar a golf i ser jutge de concursos de bellesa vulgui governar un país i lidiar amb problemes polítics. Maher, davant la insistència d'Allen per tornar a dirigir Trump en una pel·lícula, ha dit que faria una trucada.
La veritat és que a Trump, quan només es dedicava als negocis, li agradava fer cameos. La crítica no té la mateixa opinió que Allen. A la pel·lícula Els fantasmes no ho poden fer (1989), Trump negociava amb duresa amb el personatge que interpretava l'actriu Bo Derek, que tenia l'assessorament del fantasma del seu marit (Anthony Quinn). Amb aquesta pel·lícula, l'actual president nord-americà va guanyar un Razzie, els premis que reconeixen les pitjors actuacions.