BarcelonaL'empresa tecnològica especialitzada en gestió de contingut audiovisual i 'big data' per a segmentació d'audiències Agile Content ha començat a cotitzar al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) aquest dilluns amb una caiguda del 2,67%, passant d'1,87 a 1,82 euros per títol, segons dades del parquet.
La companyia, amb una capitalització de 17 milions d'euros, s'ha incorporat al segment d'empreses en expansió amb la sortida al mercat de quasi nou milions d'accions a un preu d'1,87 euros, després de l'última ampliació de capital per import de 5,3 milions d'euros que l'empresa va acabar a l'agost.
L'esmentada ampliació va permetre ampliar la base accionarial en 80 nous inversors, els quals ostenten el 31% de participació en la companyia. La resta recau en els socis fundadors d'Agile Content, Hernán Scapusio i Mónica Rayo, que mantenen el 40,37%, mentre que altres accionistes significatius són Inveready, amb un 15,70%, i Fides Capital, amb un 5,82%, tots dos, presents a la companyia des del 2009.