Hisenda fa campanya sobre els beneficis de pagar impostos

La campanya, abans que arrenqui el calendari per presentar la declaració d'Hisenda, busca combatre el frau

El secretari d'Estat d'Hisenda, Miguel Ferré, i la directora general de l'Agència Tributària, Beatriz Viana, en roda de premsa a Madrid / ACN
Europa Press
23/02/2015
1 min

MadridL'Agència Tributària engegarà una campanya publicitària per conscienciar de la la relació directa entre pagar impostos i els serveis públics.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

L'acció, abans que arrenqui la campanya de la renda a la qual estan convocats quasi 20 milions de contribuents, vol conscienciar els ciutadans i combatre el frau.

El 2014, l'Agència Tributària va ingressar més de 12.300 milions d'euros per les inspeccions fiscals, una dada que suposa un increment del 12,5% respecte a l'any anterior.

L'empresa que farà la campanya serà Tragos Bonnange Wiesendanger Ajroldi i tindrà un cost de 332.447 euros, segons el contracte d'adjudicació publicat aquest dilluns en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).

stats