Instagram permetrà fer compres a través de l'aplicació

La iniciativa començarà als Estats Units amb una vintena de marques

Instagram ha anunciat que es podran comprar productes des de la mateixa aplicació. De moment la iniciativa, que podria amenaçar el lideratge en comerç electrònic d'Amazon, només es farà als Estats Units però la idea és estendre-ho a la resta de països. 

Els usuaris podran adquirir els productes que apareguin en les imatges, que aniran acompanyats d'una descripció, del seu cost i de l'enllaç en què es materialitza la compra. Inicialment es posaran a la venda una vintena de marques, entre les quals hi ha Adidas, Prada o Oscar de la Renta.

La febre d'enviar àudios arriba a Instagram

Amb aquest pas, la tecnològica propietat de Facebook vol capitalitzar la popularitat entre les influencers i les companyies que volen promocionar els seus productes, segons explica el diari 'The Wall Street Journal'. "Des de la perspectiva del consumidor, estem construint una experiència de compra completa", afirma el cap de producte d'Instagram, Vishal Shah.

Per facilitar el pagament, els usuaris podran vincular el seu compte d'Instagram amb el de PayPal.
A més d'oferir les compres, la tecnològica de San Francisco podrà utilitzar les dades dels usuaris per refinar els seus algoritmes i mostrar anuncis que els puguin interessar.

Mil milions d'usuaris al mes

Les marques pagaran una taxa per cobrir les despeses derivades de processar els pagaments a través de targeta de crèdit i altres derivats de la compra, tot i que la companyia no ha detallat quina quantitat hauran de pagar.

Instagram té més de mil milions d'usuaris mensuals i és molt popular entre el públic jove i aficionat a la moda.

Més continguts de