Mango s’alia amb Macy’s per créixer als EUA

La firma catalana vendrà a través de la plataforma en línia del grup de grans magatzems

La firma de roba catalana Mango ha arribat a un acord amb el grup de grans magatzems més important del món, Macy’s, per vendre la seva roba als Estats Units a través de la plataformaonline de l’empresa nord-americana. L’acord també preveu l’obertura de tres punts de venda en els centres de Macy’s de Staten Island, Roosevelt Field i Herald Square, tots ubicats a Nova York.

Segons va explicar ahir la companyia catalana, les vendes de la línia Woman (la roba per a dones) a través de la plataforma online començaran el 12 d’agost. “Es tracta d’un gran acord per a Mango, ja que ens permet seguir augmentant la nostra presència en un mercat estratègic com els Estats Units a través d’una de les plataformes més importants del país”, va assegurar en un comunicat el vicepresident de la cadena, Daniel López.

Nou gir de Mango: tancarà 50 locals i redueix la plantilla de Kids

No és el primer cop que la cadena tanca un acord d’aquestes característiques. Fa quatre anys que va trencar una aliança similar amb el grup JC Penney. Actualment Mango també opera als Estats Units a través de la seva pàgina web, la plataforma online Lord&Taylor i una flagship ubicada al barri de Soho a Nova York. La firma catalana gestiona la distribució online al país nord-americà amb un magatzem logístic que té a Nova Jersey.

La venda online és un dels canals clau per a l’empresa catalana que l’any passat va facturar 2.233 milions d’euros, un 1,8% més que el 2017. De fet, les vendes per aquest canal van representar un 20% del total de la facturació del 2018, un objectiu que la companyia va assegurar ahir que s’ha aconseguit dos anys abans del previst. Davant d’aquests bons resultats, Mango s’ha fixat un nou repte de vendes online: arribar al 25% de la facturació a finals d’aquest 2019 i assolir el 30% l’any 2020.

Desigual obre el seu nou vaixell insígnia

Després de presentar la seva nova imatge aquest mateix mes de juny, que inclou un nou logotip escrit al revés, Desigual culmina el canvi que ha d’ajudar a remuntar les vendes amb l’obertura de la seva botiga insígnia. El local, ubicat al Portal de l’Àngel, té 1.000 metres quadrats dividits en dues plantes i va obrir les portes ahir. La botiga utilitza tons més neutres dels habituals i té emprovadors de grans dimensions dividits en dues cabines. Guanyen més protagonisme els accessoris, sobretot motxilles, bosses de mà i calçat. Entre les principals novetats també hi ha un espai en què es poden personalitzar les peces de roba -una iniciativa similar que també va impulsar el grup Inditex aquest any- amb brodats, patchwork, serrells i fins i tot una pistola de pintura. La nova imatge s’estendrà a la resta de botigues de la cadena. El grup té 5.000 locals en 90 països.

Més continguts de