Spotify emetrà i produirà vídeos per competir amb YouTube

La plataforma de música en 'streaming' tindrà un servei informatiu i un programa còmic

La plataforma de música en 'streaming' Spotify ha anunciat avui que començarà a emetre vídeos i altres continguts audiovisals de producció pròpia com com ara serveis informatius i podcasts. D'aquesta manera, Spotify intentarà competir amb altres plataformes com Tidal o YouTube. 

De moment Spotify ha avançat a un servei informatiu de Vice News, un programa còmic de producció pròpia que es dirà 'Nerdist' i col·laboracions amb cadenes com BBC o ABC.

Reforç en el sector musical

Però l'emresa sueca, que compta actualment amb 60 milions d'usuaris actius, dels quals 15 milions són subscriptors de pagament, continua apostant amb més força per la musica. En aquest camp, ha anunciat grans novetats com ara el fitxatge del músic Tiesto en l'anomenat 'Spotify Running',pel qual ha creat música expressament per fer esport i que s'adapta al ritme de cada usuari. 

L'empresa té actualment un catàleg de 25.000 milions d'hores de música i aposta per endevinar els gustos de cada usuari en cada moment. En aquesta línia ha creat la iniciativa 'Now': "Volem posar banda sonora al dia a dia de l'usuari amb tota la seva complexitat", ha assegurat el conseller delegat d'Spotify, Daniel Ek. 

Més continguts de