La baixa venda online, un dels problemes principals

La cadena catalana té moltes entrades a la pàgina web que no es materialitzen en compres

Un dels focus de preocupació de Desigual, segons expliquen fonts pròximes a l’empresa, és l’escassa venda per internet. De fet, segons asseguren les mateixes fonts, és un dels punts que atacarà la companyia durant aquesta nova etapa que presenta dijous. La cadena catalana té moltes entrades a la pàgina web que no es materialitzen en compres. Això ha provocat que els resultats de campanyes com la del Black Friday passat quedessin molt lluny dels desitjats. “Estem introduint millores de manera permanent perquè l’experiència amb la marca sigui excel·lent i personalitzada independentment del canal en què es faci la compra”, explica un portaveu de l’empresa.

L’altre gran objectiu d’aquesta renovació és aconseguir captar clients joves. Actualment el seu públic objectiu són dones d’uns quaranta anys, perquè el producte que venen no està a l’abast de les butxaques dels joves. Per aconseguir aquesta part del mercat, però, Desigual ha començat a treballar amb dissenyadors com Miranda Makaroff o l’espanyol Okuda San Miguel. També han agafat com a imatge promeses de la música, com la cantant Alesha. “Estem convençuts que el nostre producte connectarà amb el públic més jove perquè tindrà en compte altres aspectes a part del preu, com el valor de la marca o la història que hi ha al darrere”, afegeix el portaveu. La tercera branca d’actuació serà el canvi que es farà a les botigues amb la nova imatge de la marca. A Barcelona, la del Portal de l’Àngel serà un dels seus vaixells insígnia. Potenciar els complements o instal·lar als vestidors pantalles interactives seran alguns dels canvis que s’aplicaran. Aquesta renovació, que ha començat per establiments concrets de Barcelona, Madrid, París, Milà i Roma, s’estendrà a totes les botigues entre aquest any i el vinent. L’empresa compta amb uns 500 establiments i 4.500 treballadors.

Més continguts de