Patronals

Carles Puig de Travy, reelegit degà del Col·legi d'Economistes de Catalunya

Àngels Fitó i Carlos Puig de Travy
1 min

La candidatura liderada pel degà del Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC), Carles Puig de Travy, i la vicedegana, Àngels Fitó, ha estat proclamada electa en ser l'única presentada per a les eleccions a renovar la junta de l'entitat, segons ha informat el Col·legi a través d'un comunicat.

Puig de Travy és degà del Col·legi d'Economistes des del 2021 i també és vicepresident del Consell General d'Economistes i acadèmic d'honor de la Reial Acadèmia Europea de Doctors. Juntament amb Àngels Fitó, lideraran la junta de l'entitat durant els pròxims quatre anys.

La nova junta

La nova junta comptarà també amb altres economistes com: Rosaura Jimenez, presidenta de la seu de Girona; Maria Alba Zaragoza, presidenta de la seu de Lleida; Arnau Farré, president de la seu de Tarragona; Alfred Albiol, vocal; Oriol Amat, vocal; Maria Josep Arasa, vocal; Ana García Molina, vocal; Carme García Jarque, vocal; Carmen Jover, vocal; Miquel Morell, vocal; Ester Oliveras, vocal; Ferran Piqué, vocal; Nieves Rabassó, vocal; Josep Maria Riu, vocal; José Rodríguez Pousa, vocal; Sofía Rodríguez, vocal; Esther Subirá, vocal, i Ramon Tremosa, vocal.

stats