KH Lloreda es planteja invertir 2 milions en una nova planta a Canovelles

Josep Maria Lloreda lidera a Canovelles l'empresa fundada pel seu pare.
Efe
06/12/2015
1 min

BarcelonaKH Lloreda, l'empresa del popular desgreixador KH-7, es planteja invertir més de 2 milions d'euros en nova planta de fabricació situada al costat de l'actual, a Canovelles, en un solar que va adquirir el 2013.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El president companyia, Josep Maria Lloreda, ha avançat que la seva intenció és concentrar en aquesta nova planta, d'uns 3.750 metres quadrats i que estaria "totalment automatitzada", la producció dels nous productes que llanci la companyia, com el KH-7 Vaixelles, la seva aposta per entrar en el segment dels rentavaixelles a mà.

D'una altra banda, el propietari d'aquesta empresa familiar ha assegurat que aspira al fet que KH Lloreda facturi "uns 100 milions a final de 2018", cosa que suposaria pràcticament doblar la facturació actual.

L'actual pla estratègic de KH Lloreda preveia arribar a 50 milions d'euros de facturació l'any 2017, cosa que ja pràcticament s'ha aconseguit, atès que Lloreda espera acabar 2015 amb una facturació de 49 milions.

stats