RECULL DE PREMSA

"Otegi segella amb els independentistes la 'via catalana' que va dissenyar a la presó", a la portada de 'La Razón'

2 min

Els diaris d'aquest dijous titulen:

La Razón: "Otegi segella amb els independentistes la 'via catalana' que va dissenyar a la presó"

Portada de La Razón, 19 de maig del 2016

El Mundo: "L'independentisme anima Otegi i margina les víctimes"; "L'oposició desafia als carrers l'estat d'excepció de Maduro"; "La Junta ja sabia el 2013 que a Seseña es vulneraven set lleis"

Portada d''El Mundo'

El País: "El PSOE crearà un altre impost per poder pagar les pensions"; "Podem compara Maduro amb Rajoy"; "Tensió entre Facebook i els republicans dels EUA"; "La gosadia de colar-se en un partit de futbol"

Portada d''El País'

Abc: "Maduro reprimeix al carrer la democràcia que el món li exigeix"

Portada de l'Abc, 19 de maig del 2016

El Periódico: "Els honors a Otegi enfronten el Parlament"; "El Govern prohibeix les estelades a la final de la Copa"; "Una nena afectada per l'enterovirus a Catalunya té tetraplegia"

Portada 'El Periódico'

La Vanguardia: "Brussel·les dóna un any més a Espanya per reduir el dèficit"

Portada de La Vanguardia, 19 de maig del 2016

El Punt Avui: "

Portada d'El Punt Avui, 19 de maig del 2016

ARA: "Alerta pediàtrica per un brot víric neurològic"; "Antoni Bassas entrevista Arnaldo Otegi: 'Assumeixo que la nostra estratègia ha generat patiment'"; "La crisi redueix el nombre de directives i enquista la bretxa salarial de gènere"

Portada 'ARA'
stats