Bàsquet - Lliga Endesa

Dissabte profitós per a Penya i Barça

Xabi López-Arostegui
Àlex Gozalboi Àlex Gozalbo
14/03/2021
1 min

BarcelonaEl Joventut de Badalona ha superat el Monbus Obradoiro (91-84). La Penya ha controlat el partit gràcies a la gran aportació ofensiva de jugadors com Xabi López-Arostegui, que ha anotat 20 punts, o Neno Dimitrijevic, que ha sumat 16 dels seus 18 punts durant la primera meitat. Els veterans Pau Ribas i Ante Tomic també han tingut una bona actuació contra un rival que no ha pogut completar una gran remuntada, ja que ha recuperat un desavantatge de 16 punts.

Pau Gasol

El Barça, per la seva banda, ha desactivat el Casademont Saragossa (107-88) en un partit jugat amb un ritme altíssim. Pau Gasol ha presenciat en directe el triomf d’un equip blaugrana que ha donat descans a Nick Calathes i Léo Westermann. Després d’un primer període molt igualat, el conjunt català ha augmentat la seva producció anotadora per obrir una escletxa en el marcador. Ádám Hanga ha tingut una actuació clau i ha acabat anotant 17 punts amb 4/5 en triples.

Partit dur per al Baxi Manresa

El Baxi Manresa rep aquest diumenge al Nou Congost (12.30 h, Movistar Deportes) l’Urbas Fuenlabrada, un rival que busca allunyar-se definitivament de la zona baixa de la Lliga Endesa. Pedro Martínez encara no podrà comptar amb Guillem Jou, Eulis Báez ni Jonathan Tabu. “Hem d’estar preparats per a un partit molt dur. El Fuenlabrada té molt poder ofensiu”, avisa l’entrenador.

stats