Publicitat
Publicitat

Només el Deportivo i el Celta superen el club vallesà

El Sabadell és el quinzè club del futbol espanyol amb més presència a les xarxes socials

Amb més de 13.000 seguidors a Facebook i 4.000 a Twitter, l´entitat arlequinada és la tercera amb més aficionats 2.0 de tota la Liga Adelante.

El Centre d´Esports Sabadell és el quinzè club del futbol espanyol amb més presència a les xarxes socials. Amb més de 13.000 seguidors a Facebook i 4.000 a Twitter, l´entitat arlequinada és la tercera amb més aficionats 2.0 de tota la Liga Adelante. Només superen al Sabadell en la seva categoria el Deportivo i el Celta de Vigo. Al capdavant de la classificació, Barcelona i Real Madrid per aquest ordre lideren de forma espectacular el rànquing d´equips espanyols, multiplicant per més de 70 les xifres del tercer equip en qüestió, el Málaga. També destaca la presència del Cadis un lloc per sobre del Sabadell, sent l´únic equip de Segona B que entraria en aquesta ´Primera Divisió de les xarxes socials´.

Si repassem xarxa social per xarxa social la presència del Centre d´Esports, el conjunt arlequinat és el catorzè equip amb més seguidors a Facebook amb 13.251. A Twitter, @cesabadell té 4.296, sent el dinovè del rànquing. Per últim, el canal oficial a Youtube CESabadellTV és el novè del país, tenint en compte, això sí, que alguns clubs no utilitzen aquesta plataforma perquè disposen d´un canal de televisió propi. També sorprèn que un total de cinc equips de Primera i un més de Segona A no tinguin cap mena de presència oficial en el món 2.0. Aquest estudi, elaborat per www.cesabadell.cat, ha recollit les dades dels diferents perfils a data del 24 d´octubre del 2011, sense valorar els equips filials i tenint en compte només els perfils oficials dels clubs, no els d´aficionats o penyes. A la web es pot consultar la taula sencera, amb el Barça com a club amb més seguidors a la xarxa per davant del Madrid i el Màlaga. L'Espanyol ocupa la vuitena posició i el Nàstic la vintena.

El Sabadell va ser el primer club català en fer-se un Twitter oficial. El 2007 va anomenar un directiu especialitzat en la promoció de la xarxa, Albert Burrull.

Històries de superació esportiva

Més continguts de

Històries de superació esportiva
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT