Segona Divisió

El Barça B goleja el Racing (4-1) amb un excels Deulofeu

El filial blaugrana goleja el Racing al Miniestadi amb dos gols del jove futbolista

Luis Alberto ha estat l'autor del quart gol blaugrana
Efe
25/11/2012
3 min

BarcelonaEl Barça B, comandat per un excels Gerard Deulofeu, autor de dos gols i una assistència, ha destrossat sense compassió un carrincló Racing de Santander (4-1) i posa a la picota el seu entrenador, el gallec Fabri González.

L'equip càntabre ha estat una joguina trencada sense cap opció en noranta minuts. Res ha semblat entreveure que Fabri s'hi jugués el lloc.

El 4-1-4-1 visitant ha lubricat encara més el domini culé, i encara ha pogut agrair anar-se'n al descans amb sol tres gols en contra, quan Sotres salvava el seu equip d'una golejada escandalosa.

Ja en la primera mitja hora havia sentenciat el Barça B el partit. Al capdavant del sisme submarí blaugrana, un Lluís Alberto pletòric com fals nou en l'arrencada. Omnipresent en tots els atacs i turmentant el porter rival des de qualsevol racó de l'àrea.

El davanter andalús ha estavellat una pilota al pal en el primer atac del filial, auguri del que s'acostava. Les rematades a boca de canó se succeïen cada pocs minuts en botes dels locals. El Racing amb prou feines ha inquietat Masip en un parell d'ocasions.

En la trista oda a l'esfondrament càntabre, Bouazza ha estat l'assenyalat. Al quart d'hora ha perdut una pilota i, en mirar de recuperar-la, ha escombrat el lateral Patric a l'àrea. Ni tan sols ha protestat. Deulofeu no ha perdonat des del punt de penal (1-0).

El seu tècnic no ha esperat al descans i, quan restaven cinc minuts, ha tret el francoalgerià i ha donat entrada en el seu lloc a l'exblaugrana Gai Assulin, rebut amb una ovació del Miniestadi, avui amb la seva millor entrada. Bouazza ha marxat directe cap al vestidor, visiblement enfadat.

El seu equip llavors ja perdia per dos gols, després d'una urpada de Lobato que, en una excel·lent jugada personal, havia ampliat el marcador a la mitja hora. Però millor encara ha estat el que tenia guardat Deulofeu en la mànega. Una altra més en el que va de curs.

Fa no molts anys, Assulin aspirava a ser l'hereu futur de Messi al Camp Nou, però és ara Deulofeu qui reclama aquest tron. En l'última jugada del primer temps, el mag de Riudarenes ha transformat en autèntics cons als seus rivals. Amb diverses gambetes impossibles en la frontal de l'àrea, ha deixat enrere tot defensa que es travessava en el seu camí, inclòs el porter (3-0).

L'extrem ha tancat una actuació per emmarcar quan ha trobat una altra esquerda a l'àrea i ha assistit després del descans a un altre depredador del filial, Luis Alberto (4-0), qui suma ja set gols.

Tan desastrosa ha estat el visitant que fins i tot el gol de l'honor l'ha marcat sense voler. Pocs minuts després, en un desajust defensiu i una jugada gairebé sense perill, un defensa local ha aclarit la pilota i el rebot a Koné ha acabat traspassant la línia (4-1).

Ha estat la mínima i involuntària oposició que ha ofert el Racing, en un partit amb una sola amonestació, net i tranquil, lluny de la tensió que suposa la proximitat de l'abisme. Davant la deserció càntabra, el futur del seu tècnic sembla que té les hores comptades.

Barça B, 4: Masip; Patric, Lombán, Planas, Grimaldo (Balliu, m.46); Gustavo Ledes, Rafinha, Sergi Roberto; Deulofeu (Araujo, m.35), Lobato (Joan Román, m.11) i Luis Alberto.

Racing de Santander, 1: Sotres; Francis, Goikoetxea, Rochela, Docal; Jorge Alonso, Jairo, Oscar Pérez (Gullón, m.51), Dorca, Bouazza (Gai Assulin, m.39); i Andrija (Koné, m.20).

Gols: 1-0, min. 13: Deulofeu (p); 2-0, min. 29: Lobato; 3-0, min. 45: Deulofeu. 4-0, min. 20: Luis Alberto; 4-1, min. 23: Koné;

Àrbitre: Mariscal Sánchez (col·legi andalús). Ha amonestat el visitant Dorca (m.37).

Incidències: Partit de la quinzena jornada de la Lliga Adelante de Segona Divisió, disputat al Miniestadi del FC Barcelona davant 4.889 espectadors, la millor assistència en aquesta temporada.

stats