El Sabadell guanya l'Eibar amb un gol de penal (1-0)
L'actuació del porter Nauzet, decisiu sobretot en els minuts finals, ha sigut clau per deixar els tres punts a la Nova Creu Alta
BarcelonaUn solitari gol de penal de Gato ha sigut suficient per al Sabadell per aconseguir la seva segona victòria de la temporada davant d'un dur Eibar que ha plantat cara a la Nova Creu Alta.
Al Sabadell han debutat com a titulars el migcampista Juanjo Ciércoles i el davanter Edgar Hernández, amb el que el tècnic Javi Salamero buscava donar aire fresc a un equip mancat de recursos ofensius en les seves últimes actuacions.
El partit no ha sigut gens vistós en la seva mitja hora inicial, amb un Sabadell que buscava dominar sense idees i un Eibar que contestava a base de pilotes llargues, encara que gairebé sense oportunitats en cap de les dues àrees, excepte rematades del visitant Jota (minut 7) i el local Juanjo (minut 22) que han marxat desviades.
En una fase de poc futbol i moltes imprecisions, en el 32 ha arribat la millor oportunitat del primer temps, en les botes de Yuri, que ha obligat el porter arlequinat Nauzet Pérez a lluir-se per salvar el xut.
Després del descans, el Sabadell ha accentuat el seu domini i ha buscat la porteria contrària amb més intensita. Un xut llunyà de Llorente i un cop de cap de Carlos Hernández han sigut les millors ocasions.
Al minut 56, s'ha produït l'esperat debut a la Nova Creu Alta del davanter Raúl Tamudo, que ha entrat pel migcampista Llorente, en una clara aposta de Salamero per trencar l'empat.
I aquest pas endavant català ha tingut efecte als 5 minuts, quan el col·legiat ha sancionat amb pena màxima una entrada de Lillo a Gato, que el davanter local s'ha encarregat de transformar, no sense emoció, ja que la pilota ha tocat el pal abans d'entrar (min. 62).
L'Eibar ha buscat llavors la reacció i a punt ha estat d'igualar cinc minuts més tard, amb una falta executada per Jota que ha fet volar Nauzet per evitar l'1-1 en una espectacular intervenció.
En l'últim quart d'hora, l'equip guipuscoà s'ha apoderat de la pilota i ha sigut capaç de tancar en el seu camp a un Sabadell que ha patit per defensar el resultat i ha passat per situacions de dificultat, per culpa dels cops de cap d'Albentosa i Urko Vera, aturats per un imbatible Nauzet.