El president de la Federació Catalana d'Handbol, Tomàs Moral, imputat per un deute de 30.000 euros
La querella ha estat interposada pels responsables de la companyia de neteja que treballava per a l'entitat
BarcelonaUna jutge de Cerdanyola del Vallès ha imputat el president de la Federació Catalana d'Handbol, Tomàs Moral, per assumir un deute de 30.000 euros amb l'empresa del servei de neteja que treballava per a l'entitat, només onze dies abans de presentar concurs de creditors.
La titular del jutjat d'instrucció número 4 de Cerdanyola ha acceptat a tràmit la querella interposada pels responsables de la companyia de neteja i cita Tomàs Moral a declarar com a imputat dimarts que ve, 3 de juny, per un delicte d'insolvència punible.
La imputació de Moral parteix d'una querella presentada per l'administradora de l'empresa Serveis Integrals Vigo SL, que acusa el president de la Federació de "signar en fals" el maig del 2013 un document en el qual fixava terminis per tornar un deute de 61.961,51 euros –dels quals només en va fer efectius 31.961,51–, tan sols 11 dies abans de presentar concurs de creditors.
Moral, que també és vicepresident de la Federació Espanyola d'Handbol, va contractar el desembre del 2011 Serveis Integrals Vigo perquè prestés els serveis de neteja i manteniment de les instal·lacions de la Federació Catalana d'Handbol, que té la seva seu a Cerdanyola del Vallès.