Rosalía, en roba interior per a Calvin Klein
La cantant catalana protagonitza la nova campanya de la marca
BarcelonaRosalía s'ha convertit en la nova ambaixadora de la marca Calvin Klein, una notícia que feia dies que corria com a rumor per les xarxes i que s'ha confirmat avui quan tant l'artista com la firma han penjat imatges de la campanya a les xarxes socials. Les fotografies estan firmades per Carlijn Jacobs, fotògrafa neerlandesa que ha treballat amb artistes com Beyoncé i marques com Chanel i Prada, i presenten la cantant de Sant Esteve Sesrovires lluint peces de la famosa marca de llenceria en una campanya en què es vol fusionar "una sensualitat audaç amb una narrativa visual surrealista", segons el comunicat de Calvin Klein.
En declaracions recollides per la revista Vogue, Rosalía explica que Jacobs és una artista que admira des de fa anys. "Com a fotògrafa, va proposar la seva visió i va ser un gran honor poder col·laborar amb ella i amb Calvin Klein perquè aquestes imatges existeixin", afegeix.
Rosalía ha afegit que la seva vinculació amb la marca ve de lluny. "És la meva roba interior de capçalera des de fa més de quinze anys, sempre dormo amb culots de Calvin Klein blancs. Estimo la marca i és un honor formar part de la campanya: sento com si fos un tancament de cicle", ha dit.
Per a la campanya, Rosalía ha recuperat la cançó ‘De Madrugá’, un tema antic i que havia mantingut inèdit fins ara. Va ser el 2019 durant la gira del disc ‘El mal querer’ quan l'artista va interpretar per primer cop aquesta cançó.
Campanyes icòniques
Calvin Klein fa més de quaranta anys que retrata personatges famosos en roba interior per a les seves campanyes –hi han passat des de Kate Moss fins a Justin Bieber– en una fórmula que s'ha confirmat exitosa i que combina sempre erotisme, fotògrafs de renom i grans cartells penjats en llocs estratègics de ciutats d'arreu del món. La casualitat ha volgut que justament un dels últims protagonistes d'aquestes campanyes fos l'actor Jeremy Allen White, exparella de Rosalía.