lectura

Sense classe!

El(s) que ens fan llegir

El club de lectura

La impostora

El país dels escriptors

El retorn dels clàssics juvenils que van marcar generacions

L’Altra i La Galera rescaten títols com ‘La colla dels deu’ i ‘Quin dia tan bèstia!’

Com atrapar lectors infantils i adolescents

Joves, experts i professors debaten al Flic sobre lectura en un món cada vegada més visual

Llegirem pel clatell

Hàbits de consum

La millor campanya

Quan llegir ens fa més lliures

Una economia de la lectura

Pot existir una versió editorial de la tarifa plana?

El plaer de llegir a l'aire lliure

Les platges, jardins i terrasses s'omplen de gent que busca el plaer de la lectura i el paisatge

Dones lectores

Ensenyar literatura

Lectura estructurada

Lectors i escriptors

Per què ja no llegim al tren

Literatura universal

La independència i els lectors

40 anys de relats breus

El concurs de relats breus que impulsa Coca-Cola fa 40 anys que premia la creativitat dels alumnes de 2n d’ESO (abans 8è d’EGB) de Catalunya. Des del 1977 hi han participat més de dos milions de nois i noies de 13 i 14 anys

La lectura

Els fils invisibles

La fórmula del pròxim ‘bestseller’ és en el ‘big data’

La ‘start-up’ catalana Tekstum utilitza aquesta tecnologia per analitzar les emocions que els llibres desperten en els lectors. Vol revolucionar el sector

'Llegir en català' i la UOC impulsen un club de lectura virtual

El fòrum permetrà compartir opinions sobre obres en català i parlar amb autors i traductors

Els llibreters volen guanyar clients a través de les xarxes socials

La campanya 'Paraula de llibreter' pretén donar a conèixer les llibreries mitjançant les opinions dels bloguers

< Anterior | 1 | 2 | Següent >

EDICIÓ PAPER 28/03/2020

Consultar aquesta edició en PDF