velocitat variable

El sistema de velocitat variable de Barcelona no és l'ideal per evitar els embussos

Una estudiant d'Enginyeria Civil de la UPC, Irene Martínez, ha guanyat el Premi Internacional Abertis d'Investigació en Infraestructures de Transport amb una tesina que demostra que els algoritmes que es fan servir no són del tot efectius

Entra en funcionament el sistema de velocitat variable a l'AP-7, l'AP-2 i la B-23 al tram Martorell-Molins de Rei

Les limitacions oscil·len entre els 80 i els 120 km/h que indiquen els 110 panells de trànsit

La B-23 estrenarà a final de desembre la velocitat variable entre la Diagonal i Molins de Rei

S'aplicarà en període de proves i no estarà plenament operatiu, amb caràcter sancionador, fins al primer trimestre de 2012

La limitació als 80 per hora deixarà de ser efectiva aquesta nit a l'autopista del Garraf i a l'autovia de Castelldefels

El canvi de la situació meteorològica permetrà aquesta matinada superar els 80 km/h a l'autovia de Castelldefels i l'autopista del Garraf. A partir d'ara el llindar màxim de velociat seran 120 km/h, però variables

Per què l'anticicló no ens permet superar els 80 km/h?

Les situacions anticiclòniques no afavoreixen la renovació de l'aire i concentren els contaminants prop de la superfície

L'autovia de Castelldefels i l'autopista del Garraf, fora de la zona 80 a partir de les 6 del matí de dilluns

La senyalització es començarà a modificar la nit de diumenge a dilluns. Aquests seran els primers vials en els quals s'aplica l'augument dels límits de velocitat

Trànsit redueix a un terç els trams a 80 km/h però la velocitat variable haurà d'esperar quatre anys

Entre l'1 de febrer i l'1 de març s'aplicaran, de forma progressiva, els nous límits de velocitat, de fins a 120 km/h, amb senyalització fixa als accessos de Barcelona. Les restriccions econòmiques fan que la velocitat variable s'implanti de forma gradual fins el 2014

Recoder implanta la velocitat variable a tota la primera corona metropolitana "perquè és més eficaç"

El conseller de Territori i Sostenibilitat deixa en mans de Trànsit la concreció dilluns que ve del canvi de model de velocitat a l'àrea metropolitana.

Les associacions de víctimes d'accidents demanen que es mantingui el límit de 80 km/h

Dues entitats recorden que la mesura estava pensada contra la contaminació però també ha reduït la sinistralitat a les carreteres

EDICIÓ PAPER 11/12/2019

Consultar aquesta edició en PDF