Trump contra Veneçuela
El Kremlin admet contactes amb Veneçuela però no que Maduro hagi demanat ajuda per defensar-se de Trump
1 min
El Kremlin ha admès contactes amb el govern de Veneçuela, però no ha confirmat que Nicolás Maduro hagi demanat ajuda per defensar-se dels atacs dels Estats Units sota l'argument d'una guerra contra el narcotràfic. Segons el Washington Post, Maduro ha demanat reforços a Rússia, la Xina i l'Iran.
El portaveu de la presidència russa, Dmitri Peskov, ha remarcat que Rússia i Veneçuela estan unides per "obligacions contractuals", ja que els dos països van signar el maig passat un acord d'associació estratègica durant una visita de Maduro a Moscou.
Els diaris Miami Herald i el Wall Street Journal van assegurar aquesta setmana que Washington es prepara per bombardejar instal·lacions militars a Veneçuela, tot i que Trump ho va negar.