Publicitat
Publicitat

TV3, líder destacat del 3-O malgrat una programació de serveis mínims

El 'Telenotícies vespre' frega el seu rècord històric amb 1.193.000 espectadors

TV3 es va sumar a l'aturada general d'aquest dimarts i va substituir la seva graella habitual per una programació exclusivament informativa basada en les rodes de mitja hora del 3/24, que van ser interrompudes només per oferir 'Els matins' i els 'Telenotícies'.

Malgrat això, la cadena pública catalana es va convertir en la referència televisiva del 3-O a Catalunya. TV3 va aconseguir una quota de pantalla mitjana del 19,9% i va ser líder durant bona part del dia. De fet, la televisió pública pràcticament només va cedir el primer lloc entre les 11.00 i les 14.00 h i entre les 17.30 i les 20.00 h, és a dir, durant les hores en què estaven convocades les manifestacions que van omplir els carrers d'arreu de Catalunya. 

L'emissió més vista del dia a Catalunya va ser el discurs del rei, que entre els dotze canals que el van oferir va tenir  2.714.000 espectadors i una quota de pantalla del 84,5%. Ara bé, si es tenen en compte només els canals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), el missatge del monarca va obtenir 1.162.000 seguidors i un 35,8% de quota, unes xifres inferiors a les que va assolir el 'Telenotícies vespre'. 

De fet, l'informatiu va fregar el seu rècord històric: amb 1.193.000 seguidors i un 'share' del 35,1% (entre TV3, el 3/24 i l'Esport3, que també el va emetre a causa de la vaga) es va quedar a només 7.000 persones dels 1.200.000 espectadors que havia assolit el 8 de març del 2010, en què es van produir unes nevades excepcionals a Catalunya que van disparar el 'TN vespre' fins al seu màxim històric. 

També el 'Telenotícies migdia' va aconseguir aquest dimarts unes xifres de rècord: 1.032.000 espectadors i una quota del 41,5%. Es tracta de l'edició més vista de la història d'aquest informatiu. També va batre el seu rècord històric el 'Telenotícies comarques', que va reunir  741.000 espectadors i va obtenir una quota del 32,8%.

Postveritat

Més continguts de

Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT