Atresmedia compra un programa sobre gent que mira la televisió
'Googlebox' es fixa en la reacció dels espectadors davant del que veuen a la pantalla
BarcelonaEl grup Atresmedia ha adquirit els drets de 'Googlebox', un format del Channel 4 britànic que observa les reaccions dels espectadors de programes de televisió. Segons avança el portal El Confidencial Digital, Atresmedia i la productora britànica All3media, propietària del format, han arribat a un acord que permetrà que l'espai es vegi al 'prime time' de La Sexta.
'Googlebox' mostra grups de persones –parelles, amics famílies, etc.– assegudes al sofà de casa mirant la televisió, i es fixa en la seva reacció davant del que veuen i en els comentaris que en fan. "A tothom li agrada mirar la televisió i parlar de la televisió. Però en realitat el programa no va sobre televisió, sinó sobre la vida de la gent, les seves relacions, les seves sales d'estar i la manera en què pares i fills parlen de televisió", explicava fa un any el cap d'All3media, Farah Ramzan Golant, al diari britànic 'Evening Standard'. Tot i que habitualment els protagonistes del programa són persones anònimes, també se n'han fet especials amb famosos.
Estrenat el març del 2013, 'Googlebox' es troba ara a la meitat de la quarta temporada a la Gran Bretanya, i s'ha adaptat també als Estats Units, la Xina, Irlanda o Itàlia. El format va guanyar el Bafta al millor 'reality' a l'edició d'enguany dels premis.