L'ARA rep el premi GoliAD a la millor iniciativa en premsa
Els guardons són atorgats pels estudiants de Publicitat de la Universitat Abat Oliba
BarcelonaEl conseller delegat de l'ARA, Salvador Garcia Ruiz, va recollir aquest dijous al vespre el premi GoliAD a la millor iniciativa en premsa escrita, que ha estat atorgat a aquest diari per "haver-se convertit en un mitjà de capçalera amb menys de cinc anys d'antiguitat". El jurat ha destacat també que l'ARA "ha apostat per una edició i una redacció escrita exclusivament en català" i "s'ha convertit en un mitjà defensor de la cultura i els costums catalans sense deixar de banda la informació de la resta del món".
Els premis, que són atorgats pels 300 estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Abat Oliba i que arribaven a la novena edició, van reconèixer també el programa de la cadena SER 'Hoy por hoy', en l'apartat de ràdio; el concurs de La 2 'Saber y ganar', en televisió; i el blog sobre publicitat We love advertising en l'apartat d'iniciatives 'online'. Joan Costa, expert en comunicació corporativa, es va endur el premi a la trajectòria, mentre que el desaparegut president del grup Planeta, José Manuel Lara Bosch, va ser reconegut amb un premi honorífic.
En els apartats de publicitat, l'anunci de Turisme d'Andorra va guanyar el premi al millor espot, General Òptica el de millor 'branded content' i Whistle X2 el de campanya de valors humans. També van ser guardonats l'anunci de Loteries com a millor falca radiofònica; la campanya de La Cocinera en l'àmbit de les xarxes socials i La Despensa com a millor gràfica. El premi a l'esdeveniment de l'any va ser per a Mini.