Rosario Dawson i Danny Boyle ho deixen estar

Rosario Dawson i Danny Boyle  ho deixen estar
1 min

Curiosa ha estat la manera en què Rosario Dawson ha confirmat a la revista Net-A-Porter que ja no surt amb el director de cinema Danny Boyle. "No havíem anunciat mai la nostra relació, així que ara tampoc no anunciarem la nostra ruptura". La parella es va formar l'estiu passat, i han treballat junts fa poc a la pel·lícula Trance : ella davant de la càmera i ell al darrere. El film s'estrenarà el 14 de juny.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Rosario Dawson, de 33 anys, va estar sortint amb l'actor de Sexo en Nueva York Jason Lewis durant dos anys. La ruptura va ser a finals del 2006. També se l'havia relacionat amb el model d'Armani Andrea Boccaletti. Com a actriu, se l'ha pogut veure en films de Tarantino (Death Race ), Spike Lee ( La última noche ) i Robert Rodriguez ( Sin City ).

Boyle, per la seva banda, té 22 anys més i té tres fills del matrimoni amb la seva exdona, Gil Stevens, de qui es va separar el 2002. El seu nom és un dels més cobejats de la indústria britànica. Va ser l'encarregat de dissenyar la cerimònia inaugural dels Jocs Olímpics de Londres i entre les seves pel·lícules hi ha l'oscaritzada Slumdog Millionaire , 127 horas , La playa i Trainspotting .

stats