COMUNICACIÓ
Mèdia12/03/2012

La Sexta2 es transforma en un canal de documentals

La cadena busca amb aquesta fórmula l'èxit de La Sexta3, especialitzada únicament en cinema

Ara

BarcelonaLa Sexta2 serà finalment un canal dedicat als documentals, segons ha confirmat la cadena a l'ARA. Amb la consagració d'aquest gènere i després de passar per diverses etapes –primer de docuxous, després de telenovel·les i, actualment, una fórmula mixta i reposicions–, el segon canal de La Sexta passaria a competir amb Discovery Max, el nou canal que emet des del passat 12 de gener i que al febrer va arribar a l'1,2% de 'share', per davant de canals com 24H, 13TV, Marca TV, Energy, MTV, Teledeporte, i la mateixa Sexta2 (0,6%). Discovery Max emet únicament contingut d'entreteniment de no-ficció: programes de supervivència, cuina, motor, docu-realitat i espais sobre el crim i el món salvatge.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Amb aquest nou projecte, Mediapro intenta treure La Sexta2 de la cua d'audiències dels canals TDT. Amb el procés d'integració de la cadena a Antena 3, a més, el segon canal de La Sexta passaria a complementar la varietat de contingut del grup fusionat, juntament amb GolTV (esports), Neox (joves), Nitro (homes), Nova (dones) i La Sexta3 (cinema).

Cargando
No hay anuncios

Repetir l'èxit de La Sexta3

La cadena fundada per Mediapro s'apropa així a la fórmula de La Sexta3 –dedicada únicament a cinema–, que ha tingut un gran èxit d'audiència: ha passat del 0,6% a l'1,6% (de mitjana el 2011), gairebé un terç de l'audiència de La Sexta. Amb només el 10% del pressupost mare, a més, el tercer canal del grup és líder entre les cadenes de TDT que van néixer el 2010 (Nitro, Boing, Divinity i Discovery Max).