País Valencià 01/04/2021

À Punt torna a créixer i tanca el març amb una audiència del 3,6%

La televisió valenciana augmenta 0,4 punts i trenca amb dos mesos de pèrdua d'espectadors

Daniel Martín
1 min
Un moment del programa 'Un lloc al món' amb l'actor Pau Durà com a convidat

ValènciaÀ Punt va tancar el març amb un increment de quota de pantalla de 0,4 punts i una audiència mitjana del 3,6%, segons dades fetes públiques aquest dijous per la consultora Barlovento. La pujada trenca amb el retrocés patit per la cadena valenciana els últims dos mesos. Al gener va perdre dues dècimes i al febrer quatre, obtenint un 3,2%.

Amb la quota de pantalla assolida al març, la televisió pública s'acosta al seu màxim històric, el 3,8% que va registrar al desembre. A més, ho fa en un mes de març en què el conjunt de televisions autonòmiques han reduït en dues dècimes la seva audiència, fins al 8,2% de mitjana.

El canal valencià, amb una trajectòria de només dos anys i mig, encara no s’acosta als percentatges de cadenes com IB3, amb una quota al març del 4,4% (+0,0) i La 7 TV (televisió pública de la Regió de Múrcia), amb un 4,5% (-0,2). Dues cadenes, això sí, amb força més anys d'emissió.

Molt més lluny té televisions públiques com Canal Sur, amb un 7,3% (-0,9); Aragón TV, amb un 9,8% (-0,4); TVG, amb un 9,8%(-0,3); ETB, amb un 10,5% (+0,0), i TV3, amb un 14,7% (-0,5). També queda a gran distància d'Antena 3, que va ser el canal líder al País Valencià aquest març, amb una quota del 15,6%.

stats