Félix Bolaños: "Intentarem presentar nous pressupostos"
1 min
El ministre de la Presidència i de Justícia, Félix Bolaños, ha assegurat que el govern espanyol treballa en els comptes estatals per a 2025. "Intentarem presentar nous pressupostos", ha dit a La 1. També ha sostingut que, tot i començar l'any amb els comptes prorrogats, l'economia espanyola va bé.
Per tirar endavant els pressupostos, el govern espanyol necessita els vots de Junts, que ha demanat al president espanyol, Pedro Sánchez, que se sotmeti a una qüestió de confiança.
D'altra banda, i arran de la polèmica per la denúncia contra Lalachus per l'estampeta d'una vaqueta a les campanades, Bolaños ha recordat que el govern espanyol vol impulsar la derogació del delicte d'ofensa als sentiments religiosos aquest 2025.